Tuesday, May 7, 2013

bukit china with love

saya sejak tadika sudah bermain-main di kawasan tokong cina.  semasa itu kawan-kawan saya ramai dari kalangan cina. kebetulan pula tadika bersebelahan tokong cina. cikgu tadika banyak yang cina. ada juga india. melayu tidak ada. masa itu tahun 1981.  sampai sekarang saya suka bau colok cina sembahyang itu. 

cut the story. jom layan gambar. 









semua artikel tahun 1984 ni saya ambil kat tokong. tersimpan rapi sampai sekarang selama 29 tahun. caya lah. kalau rajin baca ler. kajian saya ada kena mengena sikit dengan salah satu hal sebegini.

gambar saya terpaksa kecilkan saiz sebab gambar yang diambil dari ipad terlampau besar saiznya.

sesiapa yang berminat untuk artikel ini resolusi tinggi yang terang dibaca bolehlah kemukakan permohonan pada saya di: hasrulyushairi@yahoo.com

















0 comments:

Post a Comment