Monday, December 19, 2016

Ceramah geran FRGS

Saya diberi peluang untuk memberi ceramah kepada warga Fakulti Tourism, Uitm Melaka seramai 20 orang berkenaan permohonan geran FRGS.  Ada dua sesi.  Saya diberi slot pagi selama 2 jam.  Ceramah tersebut akan diadakan esok 20 Disember 2016.  Kemudian, peserta akan berbengkel sehingga ke petang menyelesaikan proposal projek masing-masing.

Pada 25 November 2016 yang lepas, saya telah menerima anugerah sebagai Ketua bagi penyelidikan berimpak tinggi FRGS daripada pengurusan UiTM Melaka.  Terima kasih kepada KPT kerana beri peluang pada saya untuk menjalankan kajian dalam bidang yang saya minat.  Geran yang diterima tidaklah begitu banyak namun saya tetap gembira.  Alhamdulillah.

Sekian, buat masa ini.  Nak sambung kerja2 yang lain.

0 comments:

Post a Comment